Telforce vs Crazycall
In dit artikel vergelijken we Crazycall met Telforce. Crazycall is een nieuwkomer op de markt en heeft beperkte functionaliteiten maar heeft dankzij hun status een voorsprong op het gebied van grafisch ontwerp en de eenvoud is ook hun kracht.
Crazycall in detail
Bij het opstarten met Crazycall ben je verplicht een telefoonnummer te kiezen. Dit kan een regionaal nummer in Nederland of België zijn of een niet-regionaal nummer (085 bijvoorbeeld). Een nummer kost $4 USD per maand.
Bij het aanmaken van een account wordt er ook standaard het eerste project aangemaakt. Hierop kun je daarna nummers inladen die aangemaakt worden als ‘Contacts’. Deze worden standaard ontdubbeld op telefoonnummer.
Hierna kun je al gaan bellen, alhoewel het natuurlijk handig is om eerst een Script te maken en ook resultaatcodes toe te voegen. Het bellen gaat via de browser met een webphone.
Er is een aardige set met rapportages beschikbaar (14 stuks) en de bewaartermijn van opnames en gesprekshistorie is voor het goedkoopste abonnement gesteld op 45 dagen, dus dat is erg onaantrekkelijk.
Verder is er nog een do-not-call list (DNC) en een online widget waarmee leads vanuit een website automatisch in Crazycall komen.
Qua integratie is het mogelijk om van buiten af informatie in Crazycall te schieten maar niet andersom. Dit kan leiden tot teleurstellingen als u bijvoorbeeld bij ieder gesprek uw bestaande CRM wilt aanroepen.
Vergelijking Crazycall & Telforce
Kort gezegd is Crazycall heel erg beperkt en niet erg geschikt voor inbound projecten. Voor outbound projecten is Crazycall welk gebruiksklaar maar zeker niet voor de grotere organisaties die meer flexibiliteit willen. Hieronder bekijken we de grootste verschillen.