Veelgestelde Vragen & Antwoorden

  • Vicidial is een open source callcenter systeem ontworpen als een applicatie die draait op de open source Asterisk PBX telefooncentrale zodat deze gebruikt kan worden als een volwaardige inbound en outbound callcenter suite.

    Het agentscherm is een interactieve webinterface die werkt via alle bekende browsers zoals Firefox, Internet Explorer en Opera. Het enige wat een call agent nodig heeft is een computer met internet en een softphone of hardphone.

    De Management interface is ook web-based en biedt de mogelijkheid om real-time en historische rapportages te bekijken en heel veel campagne- en agentinstellingen te wijzigen.

    Vicidial is ook toegankelijk voor thuiswerkers en iedereen die u toegang wilt geven vanuit een andere locatie.

    Er zijn op dit moment meer dan 1000 installaties in meer dan 60 landen waarbij sommige callcenters met meer dan 300 seats draaien op Vicidial.

    Wilt u weten wat Vicidial allemaal kan? Lees dan hier meer over de highlights.

  • Een contract heeft een standaard looptijd van een jaar maar u kunt tussendoor maandelijks opzeggen.

  • Dit is altijd bespreekbaar. Maak contact met ons!

  • Met allemaal! Dus Chrome, Edge, Safari, Firefox, Internet Explorer, Opera.

  • U kunt werken met een softphone naar keuze zoals 3CX, Xlite, Zoiper of welk softphone dan ook. Voor de meest stabiele een beheersbare oplossing adviseren wij het gebruik van een hardphone zoals Yealink, Tiptel, Polycom, Cisco, etc.

  • Zie onze ‘voor wie‘ pagina.

  • Echte harde eisen zijn er niet maar maar u kuntĀ  er wel meer over lezen op onze pagina over workstations, telefoons en VoIP.