Veelgestelde Vragen & Antwoorden
-
U betaalt per gelijktijdige ingelogde gebruiker. U kunt dus zoveel accounts aanmaken als u wilt, hier gelden geen kosten voor. Stel u heeft gemiddeld 10 medewerkers ingelogd maar uw totale team bestaat uit 18 medewerkers. U maakt dan 18 accounts aan maar u betaalt iedere maand voor 10.
Bij Telforce gaan we niet heel strict om met het aantal ingelogde gebruikers, we spreken een contract af voor een X aantal medewerkers per maand en als u daar een paar dagen overheen gaat maken we daar geen probleem van. We begrijpen heel goed dat het aantal medewerkers dat ingezet wordt op dagbasis varieert.
Verder kunt u het contractueel afgesproken aantal accounts waarvoor u betaald iedere maand naar boven of naar beneden bijstellen.
-
U kunt de software via onze website bestellen waarna het pakket binnen 24 uur wordt opgeleverd. U heeft dan meteen toegang en u krijgt een uitnodiging voor het inplannen van een onboardingsgesprek op afstand waarbij we samen u het systeem instellen conform uw wensen zodat u daarna meteen kunt starten. Onderdeel van dit gesprek is ook een training zodat u weet hoe het bellen werkt en u dit kunt overdragen naar uw collega’s.
Optioneel verzorgen we ook een training op locatie, hieraan zijn wel kosten aan verbonden.
-
Nee, de eenmalige kosten zijn alleen voor nieuwe klanten. U kunt dus eerst het kleinste pakket bestellen eventueel en dan later upgraden naar een groter pakket. U hoeft dan niet opnieuw eenmalige kosten te betalen.
De eenmalige kosten per pakket voor nieuwe klanten verschillen omdat bij iets grotere klanten het meer werk voor de inrichting en onboarding.
-
We hebben hierover een nuttig artikel geschreven.
-
Supervisor/admin accounts zijn bij ons kostenloos en kun je onbeperkt aanmaken.
-
Wanneer u gebruik maakt van onze callcenter software en dus ook onze beltarieven is dit niet mogelijk.
Waarom? Partijen die onbeperkt bellen voor een vast bedrag per maand aanbieden (zoals KPN, Fieber, etc.) bieden dit aan voor abonnement met een enkele lijn, u kunt dus maar via 1 gelijktijdig kanaal naar buiten bellen. Echter met onze callcenter software kunt u meerdere lijnen tegelijk naar buiten bellen via dezelfde verbinding, dit proces vindt centraal plaats op het systeem, de belopdracht wordt niet gegeven vanuit een eindgebruiker. Een dergelijk SIP account van bijvoorbeeld KPN kan daarom dan ook niet ingesteld worden op de callcenter omgeving (met uitzondering van KPN één/broadsoft maar dat is dan ook weer voor het grootzakelijke segment).
De andere reden is puur commercieel. Partijen die de pakketten voor onbeperkt bellen aanbieden werken met het verdienmodel waarbij ze er van uit gaan dat het grootste deel van de klanten niet veel belt en zo maken ze winst op het vaste bedrag per maand omdat het verbruik lager is dan de bundel waar men voor betaalt. Echter bij een callcenter is er sprake van zeer veel belverkeer, een medewerker is gerust 6 uur per dag in gesprek. Dit zou voor de provider dan natuurlijk verliesgevend zijn met zo’n vaste belbundel. Daarom is er vaak ook een fair use policy en kan een provider zoals KPN u achteraf alsnog aanvullende kosten in rekening brengen.
Bij Telforce werken we wel met callcenter tarieven. Hierbij wordt er per seconde afgerekend en geen starttik in rekening gebracht. Een oproep waarbij u een voicemail aan de lijn krijgt en waarbij u na 3 seconden weer ophangt wordt dan ook echt maar 3 seconden in rekening gebracht en niet een hele minuut en er wordt geen minimaal bedrag in rekening gebracht. Daardoor zijn de kosten per maand heel eerlijk en transparant.
Wanneer er sprake is van grotere belvolumes zijn scherpere tarieven bespreekbaar.
-
Echte harde eisen zijn er niet maar maar u kunt er wel meer over lezen op onze pagina over workstations, telefoons en VoIP.
-
Zie onze ‘voor wie‘ pagina.
-
Telforce heeft een ingebouwde webphone die draait in de browser op basis van WebRTC technologie. U heeft dus alleen maar een headset nodig die u op de computer kunt aansluiten.
U kunt ook werken met een softphone naar keuze zoals 3CX, Xlite, Zoiper of welk softphone dan ook.
Voor de meest stabiele een beheersbare oplossing adviseren wij het gebruik van een hardphone zoals Yealink, Tiptel, Polycom, Cisco, etc.
-
Een contract heeft een standaard looptijd van een jaar maar u kunt tussendoor maandelijks opzeggen.
-
Met allemaal! Dus Chrome, Edge, Safari, Firefox, Internet Explorer, Opera.
-
Dit is altijd bespreekbaar. Maak contact met ons!
-
Vicidial is een open source callcenter systeem ontworpen als een applicatie die draait op de open source Asterisk PBX telefooncentrale zodat deze gebruikt kan worden als een volwaardige inbound en outbound callcenter suite.
Het agentscherm is een interactieve webinterface die werkt via alle bekende browsers zoals Firefox, Internet Explorer en Opera. Het enige wat een call agent nodig heeft is een computer met internet en een softphone of hardphone.
De Management interface is ook web-based en biedt de mogelijkheid om real-time en historische rapportages te bekijken en heel veel campagne- en agentinstellingen te wijzigen.
Vicidial is ook toegankelijk voor thuiswerkers en iedereen die u toegang wilt geven vanuit een andere locatie.
Er zijn op dit moment meer dan 1000 installaties in meer dan 60 landen waarbij sommige callcenters met meer dan 300 seats draaien op Vicidial.
Wilt u weten wat Vicidial allemaal kan? Lees dan hier meer over de highlights.
-
Deze kunt u hier vinden.
-
Telforce heeft een aantal klanten die de software gebruiken voor telemarketing en ook de verkoop van energie contracten aan consumenten en bedrijven. Met de Telforce software kunt u lead bestanden inladen en deze efficiënt automatisch bellen waarbij medewerkers een voicelog kunnen oplezen waarvan de opname apart te downloaden is. Ook is er een handige sales controle module voor het goedkeuren of afkeuren van sales.
We hebben de afgelopen jaren wel vervelende ervaringen gehad met een aantal energie partijen waardoor we scherpere voorwaarden stellen aan het gebruik van onze dienst. Voor energie verkopers gelden de volgende voorwaarden:
- De overeenkomst dient getekend te worden alvorens er gestart kan worden
- Er moet een geldig KVK nummer overlegd worden, op basis hiervan doen we een screening
- Bij aanvang van de dienst moet de eerste factuur via iDeal betaalt worden
- Er is een borg vereist van 450 euro voor de belminuten
- Voor hierna volgende facturen geldt een betalingstermijn van 14 dagen, bij te late betaling wordt het systeem afgesloten
- Een gratis proefperiode is voor energie verkopers niet mogelijk
-
Ja. Deze kost 25 euro per maand voor het hele systeem. Hierbij heeft de agent een optie om nadat het gesprek klaar is de beller door te verbinden naar een bandje waarbij de beller zich kan aanmelden voor het bel-me-niet register. U krijgt dan één keer per week een email met daarin de aanmeldingen die u zelf kunt uploaden bij het bel-me-niet register.
-
Wij zijn geen callcenter makelaar en regelen dus geen opdrachten voor mensen die een callcenter willen beginnen. We leveren de software voor callcenters. Voor het vinden van opdrachtgevers heeft elke ondernemer zijn eigen kanalen.