Veelgestelde Vragen & Antwoorden

  • U betaald per gelijktijdige ingelogde gebruiker. U kunt dus zoveel accounts aanmaken als u wilt, hier gelden geen kosten voor. Stel u heeft gemiddeld 10 medewerkers ingelogd maar uw totale team bestaat uit 18 medewerkers. U maakt dan 18 accounts aan maar u betaald iedere maand voor 10.

    Bij Telforce gaan we niet heel strict om met het aantal ingelogde gebruikers, we spreken een contract af voor een X aantal medewerkers per maand en als u daar een paar dagen overheen gaat maken we daar geen probleem van. We begrijpen heel goed dat het aantal medewerkers dat ingezet wordt op dagbasis varieert. 

    Verder kunt u het contractueel afgesproken aantal accounts waarvoor u betaald iedere maand naar boven of naar beneden bijstellen.

  • Echte harde eisen zijn er niet maar maar u kunt¬† er wel meer over lezen op onze pagina over workstations, telefoons en VoIP.

  • Zie onze ‘voor wie‘ pagina.

  • Telforce heeft een ingebouwde webphone die draait in de browser op basis van WebRTC technologie. U heeft dus alleen maar een headset nodig die u op de computer kunt aansluiten.

    U kunt ook werken met een softphone naar keuze zoals 3CX, Xlite, Zoiper of welk softphone dan ook.

    Voor de meest stabiele een beheersbare oplossing adviseren wij het gebruik van een hardphone zoals Yealink, Tiptel, Polycom, Cisco, etc.

  • Een contract heeft een standaard looptijd van een jaar maar u kunt tussendoor maandelijks opzeggen.

  • Met allemaal! Dus Chrome, Edge, Safari, Firefox, Internet Explorer, Opera.

  • Dit is altijd bespreekbaar. Maak contact met ons!

  • Vicidial is een open source callcenter systeem ontworpen als een applicatie die draait op de open source Asterisk PBX telefooncentrale zodat deze gebruikt kan worden als een volwaardige inbound en outbound callcenter suite.

    Het agentscherm is een interactieve webinterface die werkt via alle bekende browsers zoals Firefox, Internet Explorer en Opera. Het enige wat een call agent nodig heeft is een computer met internet en een softphone of hardphone.

    De Management interface is ook web-based en biedt de mogelijkheid om real-time en historische rapportages te bekijken en heel veel campagne- en agentinstellingen te wijzigen.

    Vicidial is ook toegankelijk voor thuiswerkers en iedereen die u toegang wilt geven vanuit een andere locatie.

    Er zijn op dit moment meer dan 1000 installaties in meer dan 60 landen waarbij sommige callcenters met meer dan 300 seats draaien op Vicidial.

    Wilt u weten wat Vicidial allemaal kan? Lees dan hier meer over de highlights.

  • Deze kunt u hier vinden.