Voor wie is deze software geschikt?
Voor wie wel
Telforce is een goede oplossing als uw bedrijf voldoet aan het volgende profiel:
- Behoefte aan automatisch laten bellen van personen of bedrijven (Leads, klanten of debiteuren) waarbij een efficiënte afhandeling (zoveel mogelijk contacten per medewerker per uur) van belang is.
Voorbeeld: U heeft een team met 5 medewerkers die een bestand met 10.000 adressen moeten bellen. Handmatig zouden deze medewerkers wellicht 10 klanten in een uur spreken en met Telforce kan dit aantal al snel komen op 20-30 gesprekken per uur. - Professionele opvang van inkomende telefoongesprekken voor bijvoorbeeld klantenservice waarbij rapportage over service levels, resultaatcodes en medewerker specifieke getallen van belang zijn.
- Minimaal 2 medewerkers.
- Eventueel behoefte voor een maatwerkoplossing.
Voorbeeld: Wij zorgen ervoor dat uw Telforce omgeving gekoppeld wordt aan uw bestaande CRM pakket.