Tariefwijzigingen per 1 juni 2024

Onze inkoopkosten zijn weer gestegen sinds onze laatste tariefwijziging daarom moeten we weer de tarieven wijzigen. Daar komt bij dat onze tarieven 2,5 jaar niet gewijzigd zijn.

Ook onze inkoop aan belminuten is duurder geworden maar we hebben besloten onze beltarieven nog niet aan te passen, dus deze blijven ongewijzigd. Wel passen we de tarieven van onze pakketten aan.

Met ingang van 1 juni 2024 wijzigen voor onze actieve klanten de tarieven voor de callcenter software als volgt:

Small pakket – €67 per gemiddelde gebruiker per maand
Lite pakket – €58 per gemiddelde gebruiker per maand
Basic pakket – €52 per gemiddelde gebruiker per maand
Enterprise pakket – €45 per gemiddelde gebruiker per maand

Voor virtuele gebruikers rekenen we voortaan €2,50 per gebruiker per maand.

Voor klanten met een cluster setup geldt voortaan een toeslag van €149 per maand voor het hele systeem en voor klanten met een High Availability setup geldt voortaan een toeslag van €199 per maand voor het hele systeem. Dit is voor dekking van de kosten die we moeten maken voor de verhoogde complexiteit die komt kijken bij het beheer en diagnose van eventuele incidenten. De cluster en HA setups worden indien van toepassing automatisch als add-on toegevoegd aan uw abonnement per 1 juni.

Ons support tarief is niet gewijzigd en blijft €75 per uur maar ons development tarief is wel gewijzigd naar €95 per uur.

De eenmalige kosten van onze pakketten blijven ongewijzigd alsmede onze beltarieven.
Voor nieuwe klanten die zich via de website aanmelden vanaf 1 maart 2024 gelden deze tarieven met onmiddellijke ingang.

Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over de prijs wijzigingen neem dan alstublieft contact met ons op.

Als laatste willen we u graag bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en verheugen wij ons op een blijvende samenwerking.