Tariefwijzigingen per 1 december 2022
Het zal u niet ontgaan zijn dat de inflatie wereldwijd al enkele maanden roerige tijden beleeft.
De afgelopen maanden zijn de meeste prijzen extreem hard gestegen. Zo zijn de beheer- en inkoopkosten van onze software significant gestegen. Dergelijke prijsstijgingen zijn historisch en hebben we de afgelopen decennia niet eerder meegemaakt.
De afgelopen maanden hebben wij de gevolgen zoveel mogelijk proberen te beperken, in de hoop dat de markt zich weer zou stabiliseren. Helaas blijkt dit niet het geval.
Met ingang van 1 december 2022 wijzigen voor onze actieve klanten de tarieven voor de callcenter software als volgt:
Small pakket – €59 per gemiddelde gebruiker per maand
Lite pakket – €51 per gemiddelde gebruiker per maand
Basic pakket – €46 per gemiddelde gebruiker per maand
Enterprise pakket – €40 per gemiddelde gebruiker per maand
De kortingen voor klanten die per kwartaal, halfjaar en per jaar betalen wijzigen naar:
Kwartaal 2%
Halfjaar 3,5%
Jaar 5%
Verder zijn de eenmalige opstartkosten van het Small pakket zijn gewijzigd naar €250,-.
Voor nieuwe klanten die zich via de website aanmelden vanaf 1 september 2022 gelden deze tarieven met onmiddellijke ingang.
Wij zijn ons ervan bewust dat de aanpassing een grote uitdaging voor iedereen is. Bij Telforce doen wij er alles aan om de prijzen zo gunstig mogelijk te houden, het is ook niet voor niets dat we de afgelopen 10 jaar geen grote prijswijzigingen hebben doorgevoerd. Helaas zijn wij op dit moment genoodzaakt om met de prijsstijging van de markt mee te gaan.
Wij vragen uw begrip voor deze bijzondere maatregel. Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over de prijs wijzigingen neem dan alstublieft contact met ons op.
Als laatste willen we u graag bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en verheugen wij ons op een blijvende samenwerking.